lørdag den 29. oktober 2011

Løvernes konge


Dagens projekt er farlig!

Filt ophæng til barnevogn, autostol eller andet.
For at prøve noget andet end ugler, har vi begivet os ud i løver.
Vi kommer snart med noget mere med løver:o)
Løverne koster 125 kr.

Kommer lige i tanke om at jeg har lovet min søn på 4 år, en i blå og gul.
 Han var helt vild da jeg viste ham dem, og ville meget gerne have en.
Er bare ikke sikker på den bliver brugt?
Jeg mener -en filt løve i et univers af gormiti, spiderman og andre grimme figuer?
Jeg syntes den er sød, men måske den faktisk er ret farlig?
Men selvfølgelig også tarveligt at jeg ikke laver en til ham, når han syntes den er fin.
Må vist blive bedre til, at finde tid til at sy til mine egne børn også.
Deres mor har bare ikke råd til alle de fine ting MyGuggi sælger;o)

Knus pigen der har vundet en uges ophold i luksus sommerhus i en netto konkurrence

Ingen kommentarer:

Send en kommentar