fredag den 21. oktober 2011

Sælunger


Dagens projekt er syge børn!

Øv, har 2 syge drenge med falsk strubehoste.
Så dagen er gået med:
 trøstet,
prøve at få mad i børn uden appetit,
ryde op efter kaotisk køkken hvor alle madvarer er afprøvet,
puttet,
leget,
skiftet,
ammet,
puttet,
prøve at få mad i børn uden appetit,
ryddet op,
trøstet,
..........
og så kommer manden hjem, lige når 4 årig leger på sit værelse, baby leger på gulvet og jeg ligger på sofaen og ser beverly!
"Har du ikke sovet i nat, siden du er træt?"

Hvorfor må en husmor ikke være træt, fordi hun har været sammen med ungerne hele dagen?
Hvorfor må man kun være træt når man har været på job?

Faktisk har jeg besluttet, at det skal være mor-tid lidt oftere kl fire om eftermiddagen, så jeg kan se beverly. Det kræver ihvertfald ikke noget hjerne, for jeg har set alle afsnit mange gange;o)

Nu skal det ikke kun lyde som om det har været hårdt slid!
Har også haft tid til at lave "snickers"!
Det er sååå nemt, og smager sååå godt:o)

1 pose peanuts
1 pakke dadler
1 spsk kokosolie
4 spsk kakaopulver uden sukker
½ ts vaniljepulver

alt kørers sammen til masse, i en foodprocessor og så i en flad  form. En halv time i fryser og så kan det skæres i passende bider:o)
Jeg gemmer nogle i fryseren og resten har vi i køleskabet, som vi spiser af når vi blir lækkersulten:o)

(Opskriften er fra kernesund mad)
-jeg er desværre ikke kernesund, men en dag vil jeg være det!

Knus pigen der hader at have syge børn


Ingen kommentarer:

Send en kommentar