torsdag den 10. november 2011

Gavekasse


Dagens projekt er at spare penge!

Jeg har i dag, fået fyldt op i mit gaveskab!
 Min netto er fantatisk til at sætte ting ned til kun 10kr!
Barbapapa bestik til 10 kr, det er da en god gave. Så dem snuppede jeg da lige 5 pakker af:o)
Jeg har haft et gaveskab i mange år, så når jeg finder gode billige ting, ryger de på lager. Og skal vi til fødselsdag, bruge værtinde gave (bliver tit til gave til deres børn istedet) eller andet, så går jeg da lige i skabet og finder noget passende.

Jeg har også en hylde til kaldendergaver, så når det bliver 1. december har jeg alle mine gaver klar og jeg skal ikke ud og bruge en masse penge der.


Har beholdt en lyskæde med ænder selv;o)

Knus pigen der er blevet personlig shopper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar