fredag den 9. december 2011

Tillykke


Dagens projekt er ikke lavet af mig!

Så kom dagen, hvor Jonathan skulle fejre sin første fødselsdag:o)
Jeg har det sådan med 1 års fødselsdage, at det mere er morens dag, end barnets.
Man tænker fødsel, året der er gået, og er lidt stolt over at man har klaret det!
Ungen er jo gerne ligeglad, med den første fødselsdag, men jeg syntes den betyder en del.
Jeg kan også se, det har betydet meget for storebror,
der har gået meget op i, om lillebror nu har fået gaver nok:o)

Flaget der står foran fødselsdagsbarnet, fik jeg af en veninde da jeg havde født. Syntes det er så fint, så vil dele den gode og personlige ide med jer.
Hun har købt et flag, lavet navn og dato i perler og limet det på.
Det er da en gave, der vil gøre alle glade:o)


Navn på den ene side.....


og fødselsdato på den anden!

Knus pigen der ikke mere har en baby, men en stor dreng på 1 år


Ingen kommentarer:

Send en kommentar